دوره آموزشی MBA

دوره آموزشی MBA
مهارت ساختن فردا را بیاموزیم…
پدر کسب و کار نوین (پیتر دراکر) در جایی گفته است «هیچ مدیری با همه مهارت های مورد نیازش به دنیا نمی آید». معنی این جمله این است که مدیران و اهالی کسب و کار همیشه باید به دنبال یادگیری مهارت ها و توانمندساختن خودشان باشند چون مجموعه ای که در آن کار می کنند نیاز به رشد و پیشرفت دارد. دانش و مهارت راه اندازی، مدیریت و توسعه کسب و کار از جمله کلیدی ترین نیازهای هر سازمان و فرد صاحب حرفه ای است به ویژه در عصری که فرصت ها دیر به وجود آمده و بهره گیری از آن ها در محیط رقابتی و متحول امروز پیچیده تر خواهد بود.
در مسیر یادگیری مدیران و افراد شاغل یکی از از مهم ترین ملاحظات توجه به زمان اندک و انتقال مهارت در کوتاه ترین زمان ممکن است که در همین راستا مدرسه کسب و کار مشاوران، فرصتی برای مهارت آموزی و کسب تجارب حرفه ای فراهم آورده است. تجربه مدرسه کسب و کار مشاوران در برگزاری دوره های متعدد برای شرکت های برجسته و برگزاری نزدیک به 50 دوره مهارتی MBA با حضور مدیران و کارشناسان عرضه های مختلف تجربه خوبی برای ارائه بهینه دوره های MBA مهارتی ایجاد نموده است و لطف حضور دانش آموختگان بسیار علاقه مند و مستعد افتخارات زیادی برای موسسه نیکان به ارمغان آورده است.
دوره های MBA در کلاس جهانی جزو معتبرترین و کاربردی ترین دوره های آموزشی و مهارتی است که بسیاری از صاحبان کسب و کار امروزی توانایی های خودشان را در این دوره ها به دست اورده اند.
دانشپذیران پس از اتمام این دوره آموزشی می توانند دردوره پیشرفته آن DBA که همراه با آزمون ورودی میباشد شرکت کنند.
همچنین داوطلبان می توانند درپایان این دوره آموزشی میتواند از مراکز معتبر بین المللی همچون کشورهای:انگلستان-آلمان-ایتالیا-فرانسه-کانادا درخواست گواهینامه بین المللی نمایند.
درصورت تمایل به ثبت نام با مشاورین مرکز:04432233724 ویا 09142612851 تماس حاصل فرمایند.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *